Plump!

Min familj är den bästa. Trots en riktigt deprimerande dag, ( precis som jag trodde blev det inte mycket av att träffa D. Det sket sig, på grund av honom så jag ringer imorgon istället även om jag egentligen inte vill över telefon. Men måste man, så måste man och jag åker ju iväg på lördag ) så har jag haft en grym och minst sagt flummig kväll ute på våran altan, med:

en skål popcorn
en kanna cider
en burk salta pinnar
en mamma
en bror
en CD Saganomringensoundtrack
och en kortlek.

alltsammans utgjorde en rykande match plump, vilken jag gick ut ur segrande! (bortsett från mammas typ 25 poäng mer än mig. Men dom hade hon räknat fel på, tycker jag iallafall.)

Bror vann också, på plumpar. Och stönade ikapp med sin flodhäst.



Det blev Björkö istället, förut idag. Bara för att vi är sega och inte kommer ut till Saltholmen förrän klockan tolv, när parkeringarna är fyllda till bristningsgränsen. Mitt andra havsbad för året, för övrigt. Kallare än det första.

Goodnight, sleep tight som Lala skulle säga! Gosh, jag saknar den kvinnan. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0