... bdb, msn, blogg, satc, bdb, msn, blogg ...

Här sitter jag, dag ut och dag in.

Känns som att år har gått sen förra veckan, och vad har jag gjort? Sett på tv, bloggat, sett på tv, settpå tv, sett på ännu mer tv.
En dagsrutin där jag går upp klockan 12, börjar dagen med ett satc-avsnitt eller två. Sen frukost, mer satc, sen datorn, bdb, msn, blogg, ladda hem film, se film, pausa, hämta frukt slash glass, bdb, msn, blogg, se färdigt film, middag, bläddra i tidningar, mer satc, kvällsmat, bdb, msn, blogg, mer satc, borsta tänder, bdb, msn, blogg, sängen. Där jag avslutar dagen med prison break på sexan klockan halv två.

Hälsosamt? Nej. Tråkigt? Ja.

Okej, jag har haft sammanlagt två såna dagar sen jag kom hem, inkluderat idag. Men av någon anledning känns det som att det har gått cirka två såna månader. Eller nåt.

Händelselöst? Definitivt.

Luckily, har man andra planer inför morgondagen. Får se hur dom visar sig att bli, platinablonda extensions med kortkortkortkort kjol eller bara helt normalt riktigt hår med blåa linser och shorts. Eller både och.

Intressant? Javisst.

Jag ska iallafall ha fläta. Och leggings.

Puss!

Kommentarer
Postat av: maja

Firda, jag förstår preciiis hur du känner! Mina dagar har varit exakt lika meningslösa...

Ta mig tillbaka till hönö! Där är dagarna meningslösa på ett nyttigt, roligt och bra sätt.

2008-07-17 @ 13:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0