vad är oddsen?

Min mamma sitter just nu och tittar på American Idol. Jag tittar också, lite halvt. Eller, lyssnar mest kan man nog säga. Och vad får jag helt plötsligt höra? Jo, deltagarna börjar sjunga Shout to the Lord. Ropa till Gud på svenska. Jag blev lite förvånad, det hade jag inte förväntat mig. Lite otippat, sådär.

Men det var kul :) Jag menar, hade våra svenska Idoldeltagare ställt sig i TV och sjungit en lovsång i stämmor? Nja. Oddsen är väl ungefär en på miljonen. Inte i tv, i ett av dom populäraste tvprogrammen som finns, i ett land som är så segregerat som Sverige. Kanske världens mest segregerade land, till och med. Och det är synd.

Men, vad gör man. Jag tror iallafall på vad jag tror på. Gud. Och det är jag nöjd med :)

Kommentarer
Postat av: maja

håller med dig, det är verkligen synd. tänk om det hade varit så på svenska idol, det skulle vart fräckt! du, ja rebecca å helena får väl ställa upp å visa dem ;)

2008-08-01 @ 18:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0