FRUSTRATION

hej jag är frustrerad ...

jag ska ha historieprov imorgon. Därför började jag skriva en lång sammanfattning igår om bakgrunden och förutsättningarna för den franska revolutionen. Denna tänkte jag fortsätta på idag. Så jag går ju in på word, försöker komma pa vad jag sparade filen som - och kommer på det hemska faktum att jag har glömt att spara. Till detta hör att datorn igårkväll hängde sig, så inte ens mamma som satt vid datorn efter mig hade kunnat göra något! Så tre timmars jobb och en och en halv sidas fakta är borta. Provet är imorgon och jag har panik.

Kommentarer
Postat av: Maja

åh nej, stackare!

2008-11-18 @ 20:17:28
Postat av: Oshis

ojj! De va inte bra du! Har du testat å titta öhm.. jag vet inte om du har eftersom du har mac. Men det finns ett program som heter syncosera. Den hjälper å hitta tillbaka din fil ^^



Men nu är det..kanske inte värt..eller? Hoppas att du klarade bra!! kram håller tummarna för dig!

2008-11-22 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0