Hej självmordsbrev

Mamma blev lite chockad i onsdags ... And I don't blame her. Nu är läxan iallafall ivägskickad, skönt. Förutom min självbiografi som ska vara klar imorgon. Ohyes.

En väldigt betydelsefull manlig person i mitt liv ska snart få sitt livs räkmacka. Hoppas han inte halkar på den, bara...

- Vad tråkig jag är. Grattis far!


Jag tycker bara folk kan överraska mig, positivt, någon gång. Eller folk och folk... Bygga upp respekten igen, liksom.


känner mig och känner dig
make me proud, like it's ever going to happen?

besvikelse.

Kommentarer
Postat av: Maja

oj. det inlägget var svårt att tyda...

2008-11-10 @ 16:11:42
URL: http://majalidbeck.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, du vet vad det handlar om :) tänk efter kyrkkaffet i söndags. om du inte redan har listat ut det, haha

2008-11-10 @ 17:08:57
Postat av: Maja

Jo, det förstod jag nu.. men räkmackan?

2008-11-10 @ 20:15:42
Postat av: Frida

Haha, vi gjorde en räkmacka till pappa igår för att det var fars dag :D och så tänkte jag på uttrycket att halka in på en räkmacka. typ. eller glida kanske man säger? whatever, haha. det var väldigt tråkigt, iaf. ^^

2008-11-10 @ 20:25:11
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/
Postat av: Maja

haha jaha okej, nu hajjar jag!

2008-11-11 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0