Min farmor är en vacker kvinna och har alltid varit

Alla helgons dag, och idag har jag gjort mycket. Bland annat insett att jag nog kommer att se fram emot döden när jag är gammal och grå... Om jag nu kommer så långt. Alla helgons dag är en väldigt fin högtid har jag insett. Och jag minns min älskade mormor :)


Jag lever i så otroligt skilda världar, inser jag ibland. Det är nästan ett under att jag klarar av det utan att ändra mig själv. Innan gjorde jag inte det, nu är jag mognare och vuxnare, tryggare, vet var jag har mig själv. Ungefär. Det senaste året har jag växt rätt mycket, har jag insett och det är en skön insikt. Men man har ju alltid sina små monster inuti som man får brottas med. Det kommer man inte undan, man är ju trots allt bara människa liksom.


Jag är iallafall väldigt nöjd med lovet. Dom senaste dagarna har varit underbara, spenderade med underbart folk.

Imorgon blir det dock plugg, något som jag har tänkt göra hela veckan. Men ni känner ju mig.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0