You are what you are, beautiful

Tittade igenom lite gamla bilder på bdb. Och insåg att jag har vetat hela tiden vad jag vet. Fast det var ingen insikt, direkt. Jag försöker bara övertyga mig själv hela tiden, fast jag egentligen vet det innerst inne. Det är bara mina tankar som spelar mig spratt.

Nog om detta. Jag ser fram emot kvällen, och hoppas på att allt gårdagens arbete uppskattas. Även om dom kanske inte hittar skatten... Roligt ska det bli iallafall :) Lugn dag för övrigt. Hade bara två lektioner eftersom Margareta som jag skulle haft tre timmar idag är på kurs, så jag fick både sovmorgon OCH sluta tidigare. Härligt! Plus att Anette tyckte min och Ayrins diskussion om Go Ask Alice var jättebra(Hemsk men bra bok, för övrigt - läs den). Det känns positivt nu när vi snart ska få slutbetyg i Engelska A. Nationella börjar snart också, det går väl som det går. Antagligen positivt, engelska har jag aldrig direkt haft svårt för. Det är mest att gå på lektionerna, plugga lite glosor och inte mer med det. Jag tackar Gud för mitt språksinne! Lite taskigt dock att vi inte hann sätta oss och mejla pressen.

Nu bär det av till kören, och jag vill sjunga solo.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0