Vi skåningar pratar inte alls med lika bred dialekt när vi är ensamma med varann.

- Det gör vi bara för att reta upp er.

Mysig kväll igår. Johan Glans, bäst! Tack Anna för att vi fick följa med. Sedan sov jag över hos Ayrin, det tog ett tag för oss att somna. Haha. Mycket prat, riktigt mysigt.

Jag känner mig kind of fåordig. Typ. Hej norrlänning. sshup (sagt i en inandning sådär som norrlänningar gör, ah ni fattar).

Iallafall sitter jag nu hemma hos henne, och det är så skönt. Allting är segt, inget att stressa till, man kan bara ta det lugnt. Jag gillar helger.

en annan positiv sak är att mina
nummer inte längre är försvunna
och det kanske blir jobb på lovet
 det får nästa vecka urskilja


There's really only one thing that bothers me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0