Att leva livet genom att begå en dödssynd, logiskt?

Jag kommer faila så grovt imorn.

Uppmaningar, jag kan inte en enda. Hittar inte pappret. Herregud.

Men mamma kom hem idag. Jag har saknat henne, livet här hemma blir inte riktigt detsamma när hon inte är där. Hon kan överraska också, sånt gillar vi. En 250g apelsinkrokantchokladkaka, massa lakrits, hur mycket annan choklad som helst hade hon med sig. Plus rabarbersaft, hemlagad sådan. Underbart. Magen sväller av bara tanken. Men, man lever bara en gång, carpe diem my friends! Fast frosseri är ju en dödssynd. Det finns alltid två sidor av allting. Vilket dilemma.



Duktig som jag är så har jag precis kommit på att jag har skrivit ner alla uppmaningar i mitt häfte. Jag kanske inte kommer misslyckas riktigt lika fatalt, ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0