You play the victim perfectly, holding your beating heart.

Minus mig och min bror.
Kan ingen ta mig tillbaka?


Jag känner mig lite splittrad inför helgen.

Eller snarare inför lördagen. Jag vet inte riktigt vad jag vill. Eller jo, det vet jag nog. Typ. Jag vet bara inte hur jag ska hantera det. Det är nämligen så att antingen kan jag spendera hela dagen på inspelning vilket är väldigt ansträngande men också ganska roligt. Sedan har jag några vänner jag inte har spenderat så mycket tid med på sistone som vill träffa mig, och det vill jag ju också. Men grejen är att det på kvällen är Vista, och det vill jag ju också jättegärna gå på. Eftersom det är Bifrost som håller i det nu och allting. Men jag vill inte säga nej till någonting, jag är ju som jag är ...

Åh jag orkar inte. Jag vill helst till Redberg, tror jag ... inte för någon speciell anledning. Fast jag önskar nästan att jag hade velat av just den anledningen. Gah, jag blir så trött på mig själv ibland. För att jag inte bryr mig längre. För att jag hade velat kunna bry mig fortfarande. För att mitt liv är i sån brist på spänning just nu. För att jag vill känna något jag inte gör.
       Men det är ju egentligen bara bra. Om man tänker efter.

Fast jag vill fortfarande ha mer spänning.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet varför du vill till Redberg. För då får du träffa mej å massa andra härliga människor å de e ju aldrig helt fel :P



Va e de för inspelning?



Hoppas du lyckas bestämma dej å att vi ses på lördag :D



Kram <3

2008-10-07 @ 22:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0