Bowling for Columbine

Hemsk dokumentär, USA är ett sjukt land.

Men poängen med rubriken är att jag var och bowlade igår. Det gick väl hyfsat, ungefär, en strike fick jag in iallafall :) Sen var det mys i kyrkan, med andakt (som gick bra, ända tills näst sista låten, haha) och mycket snack med mysiga tjejer.

Förövrigt känner jag att min skrivarinspiration inte är på topp just nu, precis som min röst, så mina blogginlägg just nu blir ungefär: det här har jag gjort, punkt. Kanske någon liten reflektion över hur det var också. Men mest faktabaserat och inte särskilt personligt.

Men ni får stå ut. För tillfället iallafall. Jag funderar på att åka till Redberg ikväll, det blir nog rätt mysigt. Vad har ni för planer en lördag som denna?

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0