Oh, take me back to the stars.

En glad överraskning väntade på mig i brevlådan igår när jag kom hem från skolan. En glad överraskning bestående av några foton och ett litet brev. Denna glada överraskning förgyllde min dag. Denna glada överraskning kom från en underbar människa som tillbringade våren här i Mölndal men nu bor i Örebro. Gissa vem?


I övrigt har gårdagen, och dagen, varit väldigt sega. Det är härligt att se att alla vi esteter är så engagerade på Naturkunskapen, alla är så pepp på tisdags- och fredagseftermiddagar! (Jag hoppas ironin framgår.)

Nu är iallafall skoldagen över och om tjugo minuter ska jag ha ätit, gjort mig i ordning och begett mig av mot Mölndals sjukhus. Inte sjukhuset utan hållplatsen. När jag har kommit hem har jag franskaglosor och svenskaläxa tills imorgon.

En ljuspunkt i tillvaron är iallafall fredag när vi är lediga. Tack Gud för Bok- och biblioteksmässan! Dock kommer inget gott som inte för något dåligt med sig. Jag har friluftsdag nästa onsdag, orientering. Gud så kul. NOT


So long, suckers.

Kommentarer
Postat av: Maja

brev från martina? :O :D

2008-09-23 @ 19:31:47
URL: http://majalidbeck.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja :D några foton på mig, filip och henne och ett litet brev ^^

2008-09-23 @ 20:40:11
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0