som en sång någon sjöng, längesen i december.

Jag sitter här, funderar.

Är egentligen inte sugen på att skriva något. Men jag gör det ändå. Så det kommer nog att bli ett aningen flummigt inlägg. Eller tråkigt. Större chans för det sistnämnda. Vad händer om man skulle koka Pepsi? undrade jag i helgen när jag satt med mitt Pepsiglas och det stod ett ljus på matbordet. "Då blir det Coca Cola!" utbrister pappa. Så klock, passade perfekt just där just då och jag fick ett skrattanfall. Min familj är så skön ibland. Och jag tror inte jag visar min uppskattning så ofta. Mot dom. Jag är nog mest sur och tjatig hemma. Så känns det iallafall, kanske för att jag mest reflekterar över det faktumet när jag är sådär sur och tvär. Det är inte sånt man tänker på när man är på gott humör, direkt. Och så har vi friluftsdag imorgon bara för att byta samtalsämne - eller ska jag säga bloggämne? - sådär lite snabbt. Det känns inte sådär jätteroligt, särskilt inte om det kommer regna lika mycket då som det har gjort idag. Usch. Anastasia är en av mina favoritfilmer, iallafall när det kommer till tecknat. Musiken är bra. Det är andra avenyn idag, också.

Orka.

Huvudet känns lite för tungt för att jag ska skriva mer.

Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, så klockren! Bifrosthumor till 100% !

2008-10-04 @ 15:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0