bragokex och tablettask

Konstig helg.

           Var med Anaam och Anna på fredagskvällen vilket inte visade sig bli som Anaam riktigt hade tänkt sig. Kan inte säga att jag är väldigt förvånad, men vad ska man göra? Stackarn. Så vi stack hemåt tidigare än planerat, och då passade jag på att svänga förbi After Eight där jag snabbt blev indragen i andakten. Snäll som jag är kunde jag inte säga nej, fast jag börjar bli trött på att spela och sjunga på andakter efter dom senaste veckorna. Men ett riktigt vredesutbrott precis innan kombinerat med förkylning och att jag var rätt trött resulterade i en inte så väldigt lyckad insats från min sida. Minst sagt.

           Efteråt hade jag aningen svårt att slappna av (trots Olles hjälp vilket jag tackar för). Humöret var inte riktigt på topp under resten av kvällen om man säger så.

Igår var det då dags för Strandgården vilket innebar väckning ungefär klockan sju. Och mitt tillstånd kvällen innan bidrog inte riktigt till att jag var så väldigt pepp. Jag var extremt trött, natten hade knappt inneburit någon sömn på grund av hals och näsa. Så kort sagt var jag lite ur balans. Faktum är att jag inte tror att jag har mått så dåligt på väldigt länge. Men jag lyckades samla ihop mig, trots allt, och så åkte vi.

Efter en stund vid den underbart vackra Strandgården vid havet utanför Halmstad började humörkurvan sakta men säkert peka uppåt, och lagom till barnmötet mådde jag rätt så bra igen. Barnmötet var glädje, jätteroligt!


Så en sammanfattning av helgen. Det har funnits väldigt många dippar, men också några toppar. Hoppas eran helg har varit bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0