Det gör ont ibland, svårt att hitta fram

Play that funky music är klappad och klar. Och ingen mer Gemuläxa tills imorgon, jag är glad.
För när man har dåligt samvete för att man råkade (ehrm) försova sig och inte kom ut och sprang en mil som man skulle, då får man passa på att göra lite annan nytta.

Som plankningar, till exempel. Dom kan vara lite jobbiga, speciellt när basgångens E är sådär en kvarts ton högre än E-tangenten på min keyboard. Men jag lyckades!. Nu har jag bara min trestämmiga rytm kvar att skriva tills på tisdag, jag funderar på ett kontor som miljö. Tangentknatter, en klocka som tickar och en telefon som ringer? Får se hur det går.


Men jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon. Det är ju fotografering i skolan, och jag har ingenting! Iochförsig har jag det. En hel garderob full med kläder, även om det mesta ligger utanför. Men inget tänkbart. Och jag har inga pengar heller så att jag kan köpa något. Men jag hittar säkert nåt.

See you later. Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe coolt, bodde på Santa Helena. Platanias.. :)

2008-09-11 @ 15:38:11
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0