Våran pastor äger Skara sommarland.

Intensiv dag. Men åh, så kul!

Dom nya konfirmanderna (plus vi ledare) är ett riktigt skönt gäng. Haha, även om vi är ungefär lika många ledare som konfirmander. Det här bådar gott, jag tror onsdagarna kommer bli väldigt roliga framöver :)

Vi körde massa lekar. Tidningsleken, tuttifrutti fast med evangelier istället för frukter (haha, sten), krax brax tax, och leken där man ska flytta runt om påståendet stämmer in på en. Och jag svettades som en gris. Och sen var det talkshow, SJ. Sten och Johanna. Och jag förstod äntligen vad alla menade med Bert Karlsson. :D Inte okej. Haha, men det är lite kul faktiskt :) Haha, och så manskören. Oslagbara.

Yes, en lyckad kväll helt enkelt!



Skoldagen var seg. Men en höjdpunkt var att Lala och Ayrin nu är hemma igen, I've missed them! <3 Skönt att ha er tillbaka, sötnosar :)



Till sist så vill jag bara påminna alla om att jorden faktiskt inte har gått under idag. Tack för det!

Kommentarer
Postat av: Maja

åh, jag blir nästan lite audsjuk på er! vill också.

och bert karlsson, INTE OKEJ!. men kul xD

2008-09-10 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0