män som hatar kvinnor

så sjukt. så bra. så hemskt. men så bra. jag har kommit hem från bergakungen, med mamma, vi har sett män som hatar kvinnor (om det inte var tillräckligt tydligt i rubriken). den var bra men hemsk på sina ställen. och jag hade glömt bort det mesta från boken så den var inte heeelt förutsägbar.
innan dess fikade jag med en vän och drack chailatte för första gången i mitt liv (och absolut inte den sista).  Här har jag gått och trott att det är kaffe i chailatte, och så är det inte det. Bara mjölk, soyamjölk och kryddor, typ. Rätta mig om jag har fel. Men sjukt gott är det iallafall.
Morgondagen består av en väldans massa planerande och lite träning, äntligen! Men jag måste säga att det inte riktigt känns som lov. Det är så himla mycket annat att göra. Eller så är det starten som gör att glädjen inte riktigt infann sig. men det löser sig, hoppas jag. ser fram emot fredag kväll sjukt mycket. tror jag.
igårkväll hyrde vi Australia och jag har sällan sett en sötare pojke än Nullah, helt underbar! Filmen var sjukt bra den med, så himla vacker att titta på. Och den kändes inte som 2h 40min. Tur det :)
nu ska jag gå och slänga mig i bingen, goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0