Halfway around the world

Att vara genomförkyld är inte det bästa som kan hända en under årets varmaste helg hittills. Idag har det inte hänt någonting alls. Men ändå mycket. Hela dagen har varit en ren nostalgitripp, jag har tittat på gamla seriesignaturmelodier eller vad det nu kallas på Youtube. Tänk typ Sailor Moon, Trasdockorna, Luftens Hjältar, Disneydags, Bumbibjörnarna, Mjölktandsmössen, gamla Bolibompajingeln, you name it. Sedan var det Grodan Boll som gällde, serrö! Tillsammans med Adam som skrattade högt ett antal gånger. Nostalgi på det också, barnprogrammen var bättre förr säger jag bara.

Till råga på allt så satte jag och mamma oss för att en gång för alla sortera ut allt som ligger i mina lådor i mitt rum, det var inte lite saker det. Från det att jag gick i tvåan tills ettan har jag hittat saker från. Och jag har inte varit lite produktiv, heller. Hittade bland annat en låtlista med mina "idoler" från den tiden, bara massa gamla godingar som A-teens och S Club 7. Ska försöka leta upp dom på Spotify nu och sen ska jag sova bort min förkylning hade jag tänkt. Godnatt!



någon som kommer ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0