we could fly, you and I

Imorgon är det Nonstop, är sådär hyfsat taggad. Hoppas det blir kul, och fint väder så löser det sig nog.

Sen jag bloggade sist har jag haft två grymt mysiga dagar, båda innehållandes en ganska stor del David. Ganska. Mys, blommor, bio, pizzahut och kinapuffar är bara några ord som sammanfattar idag och igår. Ska jag säga något mer ord så får det väl bli pojk - wait for it - vän! :)

that's right. nu är vi tillsammans :) Jag är glad, fast mindre glad över att åka iväg nu. Men eftersom jag ska hem tors - fre så är det nog ändå ganska lugnt. Det tar inte fem dar innan vi träffas igen. Hihi. Glada överraskningar blev det idag, iallafall. tack :D Jättemysigt :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: oshiz

OMG GRATTIS SÖTNOS! :D

2009-08-11 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0