En värld full av liv

Usch, vad jag har blivit dålig på att uppdatera. Det är nog så, att när jag inte har något att göra, eller har något att klaga på, då skriver jag mycket mer än såhär. För just nu har jag massor att göra hela tiden, och ingenting att klaga på :) förutom kanske att skolan har börjat igen. Men schemat är inte så tokigt, jag älskar det, så det är inte riktigt lika tungt att börja.

Vad har då hänt sen sist jag skrev?
Nonstop har jag varit på, tis - tors och fre - sön. Det var mysigt, framför allt eftersom jag har saknat människorna från Bifrost så sjukt mycket i sommar. Tors åkte jag hem för att jobba, ett intressant jobb som i princip gick ut på att hjälpa rektorer använda macar på ett kreativt sätt. Typ. Tillbaka på fredag igen, och i måndags efter lägret så började skolan. Segt, men glada överraskningar väntade, vi tar studenten den 28 maj! Och inte typ 9 juni som alltid på Fässberg. Enda kruxet är väl att David också tar studenten samma dag. Men det är ett senare problem :)

Idag har det varit After Eight, special. Sorgligt värre men en hellyckad kväll, allting blev klockrent och Sten blev rörd. Jag med. Fast jag grät inte som jag trodde jag skulle göra :) Bildspelet och sången blev succé, likaså Helenas, Palles och Johannas film. Den var fantastisk. Sten, jag hoppas du förstår hur mycket du har betytt och betyder för mig och alla andra. Om inte annat hoppas jag det framgick ikväll, jag hade inte varit densamma utan dig. Faktiskt. Det är tur att du inte lämnar Mölndal.

Sist men absolut inte minst har jag varit en stor del med min kära David,och det är lika mysigt varje gång. Han gör mig glad :) jag sov hos honom natten till igår och sömnen blev dålig, men det var första gången så. Mer blir det. <3


Nu är det sängen som gäller och imorn blir de fäst! Ayrin ska ha 18årsparty och det kommer bli grymt kul.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0