life is a highway

Skolan är slut för i år, nu är det bara en termin kvar. Det känns konstigt, det går så snabbt. Var är jag om ett år?

Igår repade vi hela dagen, hade julkonsert på kvällen, insåg att det är rätt stor skillnad på ettor och treor, sjöng julsånger och duetter. Idag var det tre skolavslutningar. Six golden voices to your mama in your face, säger jag bara. Jag älskar våra lärare. Jag kommer sakna Per, Pär, Anette och alla andra när vi slutar. Usch. Sedan var det gläns, for good, angels carol och chameleon som vi treor stod för och vi är bäst. ni är bäst. våran sista julkonsert, våran sista julavslutning. lite sorgligt.

sedan åkte vi till Liseberg precis som förra året, ungefär halva klassen. det blev skridskor och hjulspel, mysigt mysigt. och vissa hade mer tur än andra, heh.


bilder kommer senare, nu ska jag sätta på en film och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0