bad romance

tack och lov, nu är det över. religionsredovisningen, som gick bra. trots att den blev aningen för lång. men två dagars och nätters stenhårt arbete för att få klart allt som inte var klart i måndags har ändå blivit bra.

så nu kan man slappna av i två sekunder innan nästa sak ska vara klar. det blir iallafall konfa ikväll.



fast, jag skjuter bara upp mitt beslut hela tiden. i två dagar har jag inte hunnit tänka, men nu orkar jag inte alls ta ställning när jag väl har tid att tänka. jag ska nog spela piano istället. puss!

Kommentarer
Postat av: Maja

spela piano istället. det gör du rätt i. spela hela livet, strunt i alla jobbiga beslut. <3

2009-12-03 @ 22:51:01
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0