här är stillhet och tystnad

idag mår jag inte bra. när jag vaknade var jag dubbelt så trött som jag brukar vara, huvudet dunkade och var tre gånger så tungt som det brukar vara och jag hade ont i hela kroppen. nu har det gått över till viss del, men jag är fortfarande sjukt trött och det är jobbigt att hålla uppe huvudet. 

det har antagligen att göra med vaccinet, men jag har haft massa skumma drömmar också. som nästan har varit verkliga. där allting löst sig. så det var lite halvjobbigt att vakna och inse att det faktiskt inte har löst sig än. då blir man lite tröttare. men mest är det nog vaccinet. och det faktum att jag har legat på samma sida hela natten, det är mycket jobbigare än det låter. jag vänder och vrider mig alltid hur mycket som helst, inatt kunde jag som mest vrida mig en tredjedels varv. och på rygg kan jag inte sova. så lite sömnbrist är det nog också. men mest vaccinet. min bror är söt, också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0