allt jag är och har, och längtar att få bli

Nyss hemkommen från kyrkan och med en rad glada minnen att lägga till i listan. Haha, helgen har varit underbar på alla sätt och vis, nästan iallafall, vi har suttit på en ö med havsutsikt över ett svart hav men nästan inte sett något för alla snöflingor, crazy Ludde och John har badat x2, jag har haft snöbollskrig för första gången på hur länge som helst, rappat om tio guds bud, gått till henrys strandkiosk och köpt godis till halva barnaskaran typ, legat på golvet i en stor hög i en halvtimma, stört oss på diverse saker vilka inte ska nämnas här, gått upp tidigt två dagar i rad, nostalgitrippat över cykelturer och sena sommarkvällar, sjungit lovsång och haft det helt underbart. Puss på helgen, konfirmander jag gillar er, starkt!



... Ska jag nämna något negativt så är det väl att jag som tidigare var rätt säker på att jag ville åka till Danmark i maj inte är så säker längre, snarare tvärtom, jag vill vara med på konfirmationen jättemycket! Samtidigt som jag vill åka till Danmark. Jag vet inte vad jag ska göra, hjälp mig!


Nu ska jag planka färdigt Om du nu finns.

Kommentarer
Postat av: David

Jag har en bra idé hur du ska göra. Jag tycker den är jätte bra =D

2009-02-22 @ 15:16:52
Postat av: Frida

Okej, stanna hemma med dig istället eller ? Hahah :D

2009-02-22 @ 15:25:42
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/
Postat av: osh (OwO)

ahha var du i konfir. fan va roligt du hade!! oooh vilken vacker havsutsikt!!!

2009-02-22 @ 16:25:44
Postat av: David

Ja =) typ exakt det jag tänkte =P

2009-02-22 @ 19:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0