en tanke slog mig just,

Jag har matteprov på fredag och jag ligger sådär tjugo sidor bakom. Gött.


Och nu blir nog Anna avundsjuk, men ikväll har jag sett Benjamin Buttons otroliga liv eller nåt i den stilen, med David ( eller Dawid ), är du nöjd nu? Haha :D Det var kul men kallt, mina tår har inte tinat än. Brad Pitt hade huvudrollen och det är ju inget att klaga på, däremot är det inte så kul med en tant bredvid som tror att min cola ska spillas på hennes jacka varenda gång jag sätter ner den i hållaren. Lite smått irriterande. Typ.


Semmeldagen idag också och jag har ätit en semla, bjudit några treor på en semla, bakat tjugo semmelbullar i onödan och sålt åttio semlor (ungefär). Inte den succé vi hoppats på, men bättre än ingenting, nu kan vi åtminstone komma till Skövde om vi vill. Eller nåt. Nu är jag kall och sugen på något sött, så sov gott på er, pusss!


PS. jag kom precis på att jag måste planka färdigt en låt tills imorn. och det är inte ens läxa. jag orkar inte! DS.

Kommentarer
Postat av: David

David i din blogg =)

MER DAVID I FRIDAS BLOGG ÅT ALLA!

MER DAVID I FRIDAS BLOGG ÅT ALLA!

MER MER, MER!

DAVID, DAVID, DAVID!

2009-02-24 @ 22:59:58
Postat av: Anonym

oook david =_=... andas va?

2009-02-25 @ 21:45:12
Postat av: David

hahaha =)

2009-02-25 @ 22:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0