Here's my key, philosophy. A freak like me just needs infinity

Halva lovet har nu gått och jag har hunnit med mer än vad jag har gjort under en hel livstid. Känns det som. Har knappt haft en ledig stund på hela veckan, jag både älskar och hatar det. För hur kul det än är med vänner som sover över, inspelning av låtar, tjejkvällar, filmkvällar, umgänge, träning och liknande är det inte mycket som slår att slappa hemma och inte göra någonting.

Nu har iallafall hela drösen med Bifrostare dragit sig hemåt och jag ska slänga mig i bingen. Mycket skratt har det blivit, jag gillar er skarpt. Helena har kommit hem nu också, det är värt att nämnas.

Söndag får bli min slappdag. Det är den enda dag som jag typ inte har något inplanerat.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: David

Jag hittade din blogg:P

När kommer jag finns i den då^^ hahaha skoja:D skriver du varje dag? jobbigt

2009-02-13 @ 23:47:06
Postat av: Anonym

Älskar att läsa Fridas blogg <3

2009-02-14 @ 23:11:25
Postat av: Maja

Mamma mia!

2009-02-15 @ 14:30:20
URL: http://majalidbeck.blogg.se/
Postat av: Frida

Mamma mia, ja!

2009-02-15 @ 17:29:27
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0