Jag vill sjunga om dig för evigt

Jag hatar att veckorna ska gå så fort att jag inte ens hinner öva på pianoläxan. Och jag hatar att veckorna ska så så fort att jag inte ens hinner med att stanna upp och reflektera över hur jag kan vara ibland, mot mina föräldrar, mot dom som jag älskar mest av allt, det här har inte varit någon bra dag. Överhuvudtaget. Jag skulle behöva fyradagarshelger varje vecka, det hade varit perfekt. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt och jag vill bara stänga av och åka iväg. Har tretusen saker att göra imorn och tills imorn och jag tror jag ska gå och lägga mig nu.

Kanske inte nu men snart.


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du också "deadline"?? :o för jag har det -.-



ta det lungt frida! du klarar dig! Jag vet att du kan!! <3

2009-02-22 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0