Still the greatest treasure remains for those who gladly choose you now

Naturkunskapsprovet ute ur världen och jag säger bara, lycka! Minst fem av frågorna i boken som jag gick igenom igårkväll med mamma kom på provet, och jag kunde svara på allting! MVG, kanske? Får hoppas det, fast det får jag nog ändå inte i betyg. Haha. Engelskaförhöret gick också bra, alla rätt antagligen, efter lite panikpluggande i tjugo minuter imorse.

Men nu känner jag att min blogg håller på att bli typ hej, det här gör jag i skolan, såhär känner jag för det och så vidare, skit i skolan egentligen. Ingen bryr sig ändå, så idag ska jag vara med tjejerna, kul ska det bli och antagligen sent, och imorn (fråga mig inte hur det kommer gå) klockan tio i tio ska jag befinna mig utanför kyrkan och så ska vi åka till Nimbus, vi ska köpa bullar klockan tre på natten jag och Johanna, och så ska vi bada också, så jag säger bara hej sömnlösa helg.Har vi tur drar jag på mig en förkylning och slipper skolan nästa vecka, men det är bara önsketänkande. Jag har varit frisk som en nötkärna hur länge som helst nu (typ) men vem vet, snart kanske det kommer.



paaaaaaartysugen, iallafall, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi bryr dig visst frida! <3

2009-02-20 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0