You've got to hit rock bottom before you reach the top

Eller tvärtom i mitt fall.
Underbar helg på många sätt. Vista på lördagen var en av höjdpunkterna, folk som var där kan nog hålla med om att jag var i mitt esse. Mycket tack till druvsockret, haha, sen gick det bara utför. Ett konstigt breakdown igår, för ingenting, och en timma var förstörd. Ett litet solsken lyste emellertid upp min tillvaro, även kallad Levi som kom på besök en stund. Sen hade vi middag och Alva snart ett är helt underbar och räddade kvällen från att bli helt otroligt seg. Inget ont till er som kom, alltid roligt att träffa lite släkt, men jag var så trött och seg så det är inte sant.

Imorse var jag tröttare än vanligt (otroligt men sant) och ville inte gå upp. Ångest. Som ökade när jag kom på att jag hade en svenskaredovisning idag också. Gick till skolan trots mitt hängiga och dåliga humör med tanke på FN-rollspelet, skolkade franskan och bestämde mig sen för att sjukanmäla mig. Både för min egen skull och för andras. Jag orkar seriöst inte. Inte vara social, inte le eller nånting.

Bajs. Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Känner igen den där känslan. Känslobryt är bajs.

2009-02-03 @ 21:58:01
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0