I pray to be only yours

I know now, you're my only hope

Snurrig, trött, lite halvt borta kan väl sammanfatta mitt sinnestillstånd just nu. Helt underbar gårdagskväll med några av dom bästa. Ungdomsmöte, donken och a walk to remember. För att inte glömma cruisandet på avenyn. Höhö. Men när jag skulle sova så gick det inte. Kroppen var igång och jag kunde knappt stänga ögonen utan att det började snurra.
         Hyperventilation? Var min första tanke. Sedan trodde jag att det var El Macon som satte igång, och jag gick upp och satte mig och tittade på tv. Blev bara trött men kroppen lugnade inte ner sig så jag gick och la mig igen. Somnade vid fyra. Och huvudet har inte slutat snurra än. Mår illa gör jag också. Inte influensa nu, tack! Planerna var kyrkan idag, men huvudet hänger inte med, så ja. Det blir hemvistelse och så får vi se hur det blir med fika idag.

Hoppas morgonen har varit bättre för er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0