Thursday, I don't care about you. it's friday, I'm in love

Ja, då var man tillbaka i skolan då. Ångesten är redan här, och jag har bara gått fyra skoldagar. Bådar gott inför mitt livs jobbigaste termin, heh.

Annars var helgen bra, Linas 18årsfest var lyckad, kanske inte riktigt lika lyckad hemfärd för vissa. Sen vet jag inte riktigt vad det är som händer. Jag hänger inte med, förstår inte riktigt, knappt har något hänt förrän något annat händer, andra avenyn börjar idag förresten och bajs, jag har 200 sidor Oliver Twist att läsa ut tills imorgon plus franskaglosor.

Jag hittar inte min Kongobok och jag vill inte, planerna blev inte som dom skulle idag utan det blir möte nästa vecka, hur vet man egentligen. Och söndag blir spännande, kanske eller inte. Fredagsandakten kommer bli najs, I guess, och panik inför nästa veckas två prov och FN-rollspelet.

Peaceout, jag är förvirrad. Nu ska jag läsa. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0