I'm asking him to change his way

En dag utav sommarlovet har passerat, precis som alla andra. Nu är det nästan precis halva kvar, och jag blir deprimerad av att tänka så. Att det har gått så fort. Fast det var egentligen inte alls det som jag tänkte skriva. Jag tänkte skriva att jag är arg på min keyboard som inte vill kopplas in i datorn, jag vill vara kreativ! Jag vill känna energin och fantasin flöda och skapa saker.

Inte för att det är så jättelätt när man somnade klockan fem inatt och vaknade elva och därmed är ganska så slut. Men jag vill!


Jag är också lite smått irriterad på att min väska med några viktiga böcker, sladdar och kepsar är fast ute på Björkö och mamma inte vill åka ut och hämta den. Jag behöver sakerna.


Irritationen bara växer sig starkare och jag borde nog gå och lägga mig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0