You've got a lotta, lotta nerves!

Sitter i en svettig säng och äter äcklig ananasgelé från 4-gott medans jag reflekterar över dagen som gått. Helgen som gått. Jag har hunnit jobba 18,26 timmar på tre dagar och jag har gått på bio, dubbelt upp. Först Ice Age - Dawn of the Dinosaurs, en söt filmserie som bara blir bättre för varje film. Favoriten i denna film är Claes Malmberg som Buck. En go och gla vessla från Göteborg som jagar dinosaurier. Han är inte blåst. Och jag gillar't. Söta dinosaurieungar, en lika blåst Sid som vanligt och en söt, go, rund och hårig Kiwi sammanfattar filmen ganska bra. Även om jag inte har skrivit ett dugg om vad den handlar om. Men jag rekommenderar den, starkt!

Nästa film jag har sett är Harry Potter och Halvblodsprinsen. Och vad kan man säga? Harry Potter är ändå Harry Potter. Magi, kärlek och humor, för att inte tala om äventyr, och förstås - a whole lot of snogging. Haha! Ron är favoriten. Lätt. Det var mycket skratt, måste jag säga. Isn't it beautiful? The moon? Och en hel del spänning, jag kan knappt bärga mig tills dom två sista. Ska nog läsa boken en gång till.

Dagarna har iallafall varit mysiga. Om man bortser från jobbet. Nu ska jag lägga mig i min svettiga säng igen och äta en äcklig mangogelé från 4-gott. Ja, jag köpte flera smaker. Fråga mig inte varför. Jag håller på att spy.

Kommentarer
Postat av: Chili

hehe ja harry potter va så himla rolig:) Hela pupliken vek sig dubbel av skratt nör han satt där och tittade upp på månen:) é de 2 filmer till?dåligt insatt

2009-07-22 @ 23:07:30
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0