Bekay

Fikade med long time no seen Becca igårkväll. Till slut. Efter cirka två timmars springande runt hela stan hittade vi äntligen ett fik som inte stängde om en kvart. Frank's coffee och en ost- och skinkbaguette blev det för min del, tillsammans med skinnsoffa och filtar blev det en väldigt mysig timme som spenderades med mycket snack, sms och planering. Vi måste bli bättre på att ses änna, nu har vi ju lite planer inför sommaren också :)
Sitter på l'ordinateur de mon père right now och är gaaanska så trött. Har ett samtal som behöver ringas som jag inte alls vill ringa men som jag måste ringa om min sommar ska gå ihop.
By the way blir jag så irriterad på folk som inte svarar på sms. Fastän jag är precis likadan själv.
Tänkte så smått avsluta inlägget med några urgamla bilder (sisådär en tre år gamla) som jag hittade här på datorn. ... Fast det funkar inte att ladda upp dom. Skit.
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0