I am not forgotten

Godmorgon!

Jag har vaknat (alldeles för tidigt) och snart måste jag ta tag i all disk och tvätt, det är jobbigt att vara ensam hemma. Sedan, klockan tolv typ, ska jag bege mig bort mot Anaam så ska vi åka upp till Stensjön för stek och sol hela dan. Lovely! Efter det ska jag möta upp Ayrin och så åker vi bort mot Kärra. Sedan ska jag försöka ragga upp min mamma så hon kommer och hämtar mig och kör mig tilll Björkö, vill hinna vara där åtminstone en dag innan det blir kallt och jag måste in till stan igen. Jag börjar nämligen jobba på måndag! Jag är så glad.


Nu måste jag börja städa, magen skriker efter mat nu också så ni får ha en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

åh, grattis till jobbet!

men det krockar väl inte med hönö?!

2009-06-28 @ 14:52:02
URL: http://majalidbeck.blogg.se/
Postat av: Frida

Nej, det har jag sagt till om så jag jobbar inte då :D

2009-06-28 @ 15:46:31
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0