Seglar mot soluppgång, bort från ångest, ensamhet, mörker

Det är nu man skulle ha det som mina kära vänner Maja och Anna ... Studio hemma, alltså. En midi-synt utan pedal och en webcammick räcker inte så långt när man vill skapa musik. Det gör bara att den blir ännu sämre än om man hade haft "the proper stuff". Logic hade inte varit fel heller, det hoppas jag kunna fixa i höst från skolan. Men det hjälper mig ju inte nu. Garageband får räcka for now. Men jag önskar att vi hade en studio. Planerna finns ju men inte initiativet, precis som allt annat i den här familjen, och nej, jag är inte bitter.

Bara lite okej-hur-hade-livet-sett-ut-om-vi-i-familjen-gjorde-allt-vi-sa-att-vi-skulle-fundersam.

Kommentarer
Postat av: Maja

Du är otroligt välkommen att utnyttja vår lilla ministudio!

och vi måste utnyttja den tillsammans, någon gång, i sommar, snart! är det inte dags för lite egenskrivna låtar? ;P

2009-06-14 @ 13:41:54
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0