do what magic man do, not what magic man say

Gah, vad gör jag?
Åker in till stan den första sommardagen? Igår var det jättekul, jag var hemma hos Anna och först repade vi, sedan skulle vi grilla men så blev det inte utan pasta Carbonara fick duga. Och det gjorde det! Godis i mängder efteråt och en skön kväll ute på Annas djungel till uteplats :) Mys.

Men idag vill jag till Björkö igen. Där kunde jag ha badat nu på morgonen, legat och stekt på altanen hela dagen och så vidare. Jag hade planer för dagen, men det blir lite svårt när man inte hittar sin mobil.. Jobbigt, jobbigt. Någon känner sig nog lite dissad men så är inte fallet. Faktiskt!

Så nu skulle jag lika gärna kunna åka till Björkö nån dag eller två. Men orka sätta sig på en buss nu i värmen, i två timmar, för att komma fram? Jag åker nog ikväll istället. Steker hemma, äter jordgubbar och fil till frukost och tacogratäng till lunch, åker och tränar en sväng och sedan kan jag åka ut. Ingen idé att stanna här längre än nödvändigt. Särskilt inte när jag inte har någon mobil.

Nu ska jag sätta mig på altanen och mysa :) Puss!

Kommentarer
Postat av: anna

Hahha "annas djungel till uteplats" haha<3 jag gillar din blogg! du skriver så bra!

Puss!

2009-06-23 @ 20:39:36
URL: http://annawinblad.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0