How will I know?

Nu har jag äntligen sommarlov!

Fastän jag slutade skolan redan i onsdags så har resten av veckan varit ganska så fullspäckad. Det har varit kulturfest, loppisefterfix, rep rep och åter rep, gym, premiärspelning i BK, gospelkonsert och picknick. Bland annat.

Igår hade jag min första sovmorgon och det var helt underbart. Sedan hade vi picknick vid näckrosdammen, mitt band och jag. Det var jättemysigt fast varmt. Mycket fika som tog slut snabbt :)

Och idag har jag inte mycket inplanerat. Ska till gymmet och träna, kanske sola, och sedan åker vi till Björkö några dar. Mysigt ska det bli. Härligt att komma iväg en sväng, hoppas på sol och varmt också.

Mer detaljerat om min helg kommer nog senare, då kommer bilder också.

Cheers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0