Goodbye, yellow brick road

Hemkommen från stan och Lisebergsteatern, riktigt skönt måste jag säga. Ungefär 1000 kr fattigare men ett par jeans, två linnen och en t-shirt rikare, det behövdes verkligen! nu fattas bara vårskor. Fast inte bara :) jag vill ha en helt ny garderob.

Annars har jag njutit av en föreställning med Så som i himmelen som pilsnerfilm från 30-talet, Sex and the city i nytappning med han från Plus som Charlotte, jag dog minst sagt. Jörgen är riktigt bra :) även om jag kände igen en del från hans förra show. Fast det gjorde ingenting, han är helt sjuk på piano också.

Jag älskar mina nya jeans och imorn ska vi till St Pauli, och kören och våra kära körledare får mig att tänka på att gårdagen var så himla rolig. Särskilt när vi kom till Sten. Jag säger bara; Har du lite socker? och jag är fri!
Goa gubbar det där, det fanns inte mycket negativt med gårdagen. Dom hade till och med tyrkisk peber-glass på Max! Lovely.

Nu ska jag kolla upp vilka som gick vidare till final i Melodifestivalen och sen ska jag dricka vatten. Take care, puss!










Jag i min nya Monki-tshirt. Jag var inne i deras butik i Femman för första gången idag, och jag bara älskar Monki! Nästan lika mycket för provrummen som för kläderna. Haha. Jag blir helt fascinerad varje gång! Stjärnhimmel och spegelväggar, spegeltak och svängdörrar, fjärilskrokar och glittergolv,

älskar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0