I'll tell you just how good it can be, this lazy summer

Så sitter jag här igen.
Det snöade inatt och jag hatar det! Precis när man tror att våren är på väg så kommer det en halv decimeter snö och lägger sig. Inte helt okej. Jag har varit lite halvt disträ hela dagen idag, hade en lite skum dröm men kommer inte alls ihåg vad den handlade om.
Ikväll blir det så chill det kan bli, mycket hit och dit har det varit och det är synd tycker jag. Men det är inte så mycket att göra åt, så blir det ibland. Jag hoppas det blir av snart iallafall för det känns som att vi har glidit ifrån varandra, vårat gäng på fyra, och jag hatar det. Det måste bli ändring!
Man kan inte bara leva och vänta på att något ska hända, satt jag och funderade över på ekonomin idag. Man måste ta vara på tiden. Jag vill göra så mycket med mitt liv sen efter gymnasiet, men jag vet inte vad. Jag vill åka utomlands, som volontär kanske eller som reseledare, jag vill gå på folkhögskola, jag vill leva livet. Jag vill inte bara sitta här hemma och vänta på bättre tider.
Så det ska jag ta tag i. Hade jag tänkt.

Nu ska jag fortsätta se på OC, min favoritserie för tillfället! Ryan är så snygg.
Ta hand om er, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0