Just because I'm losing doesn't mean I'm lost

Follow en strimma ljusNu kan ni följa min blogg genom Bloglovin' :)
Det är en jättesmidig sida där man kan lägga till sina favoritbloggar och så ser man så fort någon har lagt upp ett nytt inlägg, då slipper man gå in på en blogg typ 15 gånger om dan för att se om personen har lagt upp nåt nytt (okej det är nog bara jag som är sån men ändå ^^). Sparar en massa tid, bara ett tips. Jag har lagt in en sån liten knapp i varje inlägg också. ^^


Annars har inte mycket hänt idag. Kulturhistoria, ensemble, matte, hem. Började se på The Dark Knight men då vill såklart bror min ha datorn så det blev inget med det. Nu ska jag låta honom plugga. Cheers :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0