I miss you most of all my darling, when autumn leaves start to fall

Heeeeeeeeej!
Jag ska inte äta något godis på en vecka har jag bestämt. Det höll i några timmar. Haha, men det var ju gratis så det räknas inte. För jag måste få bukt på mitt sötsug, jag går och småäter hela tiden och det är inte alls bra, jag vill ha godis konstant, och om det inte är godis så är det något annat jag vill ha. Så det blir inget godis på ett tag nu och jag hoppas jag klarar det :)

Imorn har jag litteraturhistorieprov i tre timmar, jag kommer dö och jag orkar inte plugga. Har lidit av en hemsk huvudvärk idag (brist på socker, månntro?) och det är inte kul. Inte ens naproxen hjälper och då är det illa. Det blir ju inte bättre heller när man är tvungen att lyssna och lära sig tusen Sonja Aldén-låtar tills imorn. Jag har inget emot henne, men shit vilka cheesy låtar hon skriver! Undantaget är väl isåfall Night of Passion. Den är det åtminstone lite drag i. Men man tröttnar rätt fort på dom, asså. Om man ens gillar dom från början. Men, men. Det ska nog lösa sig.

Jag lyckades till och med skriva att jag var sexton på en jobbansökan. Liiite borta, haha jag har ju fyllt sjutton. Men det gör nog inte någon större skillnad, fick senare reda på att man behövde vara 18 för att söka. Men det skadar ju inte :) Nu sitter jag och lyssnar på Eva Cassidys Autumn Leaves och borde plugga Havamal och Dante men det orkar jag inte. Tackar Gud för att jag har hyfsat lätt att lära in, annars hade det varit fail med stort F på morgondagens prov.

Puss!



Kommentarer
Postat av: osh

ååhh får du godis gratis?? :( spara nåra till mig ;)

2009-03-11 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0