the bird is the word

Lördag och jag sitter fortfarande i pyjamas. Gött! Idag är inte planerna så stora, förutom att jag ska på återträff trots allt. Tror jag. Det blir nog helt okej, fast inte alla är där.

Gårdagskvällen var som vanligt chill, trots tre timmars sittande på en träpall som om möjligt förstärkte blåmärkena jag fått innan på dagen av cykeln på Sportlife. Heh. Så idag kan jag knappt sitta, än mindre böja mig framåt p.g.a träningsvärk i ryggen, men jag klagar inte :)

En sak jag funderar på är att skaffa OC-säsongerna igen. Jag älskar den serien, och det var ju trots allt två år sen jag såg serien sist. Jag fick en liten nostalgitripp i veckan när jag la in alla OC-mixar på min iPod igen, det är bra musik måste jag säga.

Nu ska jag duscha och sen bär det av att träffa folket igen, roligt roligt. Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0