we used to be friends, a long time ago

Jag kan inte få stopp på tankarna om att det är mitt fel att det har blivit såhär. Och jag tror det finns en poäng i det. Jag hoppas bara att det kan lösas och att vi slutar glida ifrån varandra. Jag är bara så himla upptagen.. I sommar ska det bli ändring. Jag lovar. <3
Tror att min mens kommer snart. Är just nu lägre än någonsin vilket jag alltid blir veckan innan. Vill bara ha godis och orkar inte göra nånting. Tankarna snurrar mer än vanligt och deppigheten infinner sig. Tack och lov att jag är ensam hemma just nu, säger jag bara. Orkar inte Vista ikväll men måste man så måste man. Fast jag bara vill vara hemma och knarka OC.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0