angel of music

Checklista över saker jag behöver ha gjorda inför nästa vecka:
  • Engelskaredovisning och bokfrågor
  • lära mig hela franskaboken, utantill
  • skriva text till min kanon
  • analysera två bilder varav en färdig (tror jag)
  • skriva ett fem sidors arbete om något inom kultur-och idéhistoria under 1900-talet
  • komma på vad jag ska lägga 100 timmar av min fritid på under trean
Checklista över saker jag (utöver dom ovan) behöver ha gjorda innan terminen är slut:
  • Lära mig hela franskaboken utantill ännu en gång
  • skriva en hel låt med text
  • lära mig allt om 1900-talets historia med världskrig och annat


Jag kommer få panik.
Jag har redan panik.
Jag kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0