they don't know how long it takes

usch.
jag är verkligen inte stolt över mig själv.

är det någon som är dålig på att pallra sig iväg till skolan på morgonen så är det jag, idag gick jag upp åtta och tänkte att jag hinner säkert. jag började tjugo över, ungefär samtidigt som jag stod och borstade tänderna. sen blev en minut till tio och jag skulle ha kommit tio minuter sent till samhällen om jag gick hemifrån då, så vad gör jag? 
    "Ingen idé att gå, jag kommer ändå bara komma för sent" är en tanke som flyger igenom mitt huvud fast jag är färdigfixad och allt. Så det gör jag, och nu sitter jag hemma istället för att gå på dagens samhällslektion, fastän vi bara har en i veckan, fastän ämnet snart avslutas och vi får betyg i det, fastän jag bara hade missat 10min av 80.

Känns inte så bra.

Så nu ska jag plugga lite svenskagrammatik som vi har prov på under nästa lektion för att göra åtminstone något vettigt under den timman som är kvar tills lektionen börjar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0