if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for

Min kanon är nästan klar. Typ tre veckor för sent. Men jag har texten kvar och det är det svåraste. Särskilt när det måste passa in med rytmen. Engelska, eller svenska? Vad ska den handla om? Och så vidare, och så vidare. Den ska ligga i min lärares fack imorn. Text är alltid det svåraste tycker jag. Vi ska skriva en låt också. Med text. Men det löser sig :)


Everybody's looking for love,
stämmer så himla bra.
när ska man hitta någon?
När kommer han med stort H?
Inte för att det är någon panik men
det hade inte varit fel, verkligen inte,
med lite kärlek i vardagen.

- det kanske den ska handla om?



Jag är vrålhungrig by the way och det luktar ugnspannkaka i hela huset. Me like!

Kommentarer
Postat av: Maja

du vet ju hur seriösa mina texter är... så egentligen är det inte så smart att fråga mig. men jag skulle råda dig till att skriva om Racksockan Rolf.



lycka till :)

2009-05-19 @ 19:34:59
URL: http://majalidbeck.blogg.se/
Postat av: Petro och Jossan

Fin blogg:)

2009-05-19 @ 19:38:28
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0