I've been down so low people look at me and they know

jag är mitt inne i en beslutsperiod och jag ser inget slut. det finns så mycket fördelar och nackdelar med vad jag än skulle välja så jag blir galen. jag orkar inte .. kan jag inte bara vinna en miljon eller nåt så hade jag kunnat göra allt?


inte blir det bättre heller när jag för femtusende gången får frågan; Ja, nu tar du ju studenten snart. vad blir det sen då? Påminn mig inte, snälla! jag får bara ångest. Panik. och ångest tusen gånger om. jag vill leva i nuet och inte tänka på framtiden för fem öre. Snälla.


Till sist har jag ett himla religionsarbete att ta tag i. kul lördag, åhja.



James Morrison - Wonderful World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0