my fair lady

Jag borde lägga mig och sova nu.

Men jag har ont i mitt knä, är nyduschad och vet inte hur jag ska göra imorn. Moulin Rouge känns så himla uttjatad även om den nog skulle vara rolig att göra, musiken känner många till och det finns något som passar alla i klassen tror jag. I musikväg.

Annars vill jag ha nåt som utspelar sig typ på femtiotalet, eller så. Hairspray? Fast näe. Singin in the rain utspelar sig iförsig inte på femtiotalet men filmen är gjord då, så det känns så. Den har bra musik och är glad och rolig. Men passar kanske inte jättebra in på klassen eftersom vi bara är tre killar.

Phantom of the opera har väldigt bra musik enligt mig, fast det är ganska mycket klassiskt. Även om man skulle kunna göra om musiken. Men storyn kanske är i konstigaste laget. Den är visserligen bra men ganska orealistisk.


usch. äh, det löser sig. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johannes

sweeney todd!

2009-11-12 @ 12:45:40
URL: http://pandalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0