när månen går med långa ben

Hello there!

Jag sitter och chillar i min säng för tillfället, som står på ett annat ställe än den brukar. har läst igenom muko-häftet ett par gånger nu, hoppas det går bra imorn. det är ju tydligen ett prov och inget läxförhör. fast vad är skillnaden, egentligen? det låter bara lite värre med prov. fast det är rätt intressant. eller nja, inte så svårläst iallafall. det handlar om hur man ska hålla ett föredrag för att hålla kvar intresset hos publiken typ. ganska nyttigt.

har suttit halva kvällen och letat musikaler, också. till vårat sceniska musikprojekt. vi ska presentera varsin musikal eller musikteater nästa torsdag och ha att utgå ifrån. har hittat några bra förslag och blev extremt sugen på att se en, så det fick bli Singin' in the rain. Mer än 50 år gammal film, men den håller måttet än idag. Tycker jag iallafall. Jag kommer ihåg när jag var lite och den gick på tv, då tyckte jag den var jättebra. ska fortsätta kolla på den nu tror jag, fast först kolla igenom häftet en gång till.


varför, undrar jag? vad är meningen, liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0